08 maart 2013

Hardlopen voor villa joep

Hallo allemaal

Ik ga sponsorlopen, volgende week zaterdag voor Villa Joep, ik probeer dan met twee teams, veel geld bij elkaar te lopen.
Ik ga 2 uur lopen en probeer dan 28 kilometer te lopen.
Je mag me sponsoren, bijvoorbeeld per kilometer of met een vast bedrag, of bijv met een heel erg groot bedrag mocht ik 30 kilometer halen.

Als je me een mailtje stuurt met een bedrag (paul_ov@hotmail.com) en dat overmaakt (4266312 /Paul Oude Vrielink / Roden),


Dan zorg ik dat dat op het sponsorformulier terechtkomt, en ik zal de donaties hieronder publiceren (geanonimiseerd!).


POV

.... is die hobby toch nog ergens nuttig voor....


Donaties: totaal 76 euro

    Naam       / bedrag   / opmerking
1) donateur1 / 10
2) donateur2 / 3          / 1 euro per kilometer boven de 25
3) donateur3 / 5
4) donateur4 / 28        / 1 euro per kilometer
5) donateur5 / 10
6) donateur6 / 10
7) donateur7 / 10        / en nog 5 euro erbij als ik 30.01 km of meer loop.

Geen opmerkingen: