09 maart 2013

kou....

Vandaag telde ik het aantal kilometers de afgelopen 7 dagen (zaterdag-vrijdag), kwam uit op 114!

Daarom vandaag maar even weinig gedaan, 10 km in 49'. Ook omdat het koud was. Mijn arme knieen gingen zeer doen omdat pant helemaal net werd en ijskoud. Hopelijk op tijd gestopt.

Morgen zou ik een 36 km lopen, maar dat ga ik niet doen in dit weer. Ik verschuif hem (als kniepijn weg is) naar maandagavond. Mogelijk dat ik deze lange loop gewoon op de loopband ga lopen. Lekker binnen, korte broek, etc.

Al met al gaat de training aardig, maar nog steeds zit er niet echt intensiteit in. Is misschien ook niet nodig, maar ik zou wel eens weer een lang stuk echt hard willen gaan. Misschien komende zaterdag op loopband dan maar.

En, op 1 april is Klap tot Klap loop. Ik heb die dag geen andere dingen dus laat ik dat dan maar doen. Traditioneel ging vroeger de marathon altijd goed, na een goede Klap.

POV

Geen opmerkingen: