26 april 2013

Nog rustig aan....

Woensdag, helaas kon ik niet bij de 5x1000jes training aanwezig zijn (ben trouwens benieuwd hoe dat ging), maar wel bij de LT2 (looptrainer 2 ofwel assistent looptrainer) cursus die ik met Theo Grommel ging 'geven' in Groningen. Over 2 en 4 weken nogmaals.....

Gisteren wel wat oefeningen voorgedaan waar je dan een dag later last van hebt. Pijntjes, hamstring, knie, bovenbeen.

Vandaag in perfect weer (hoewel sommigen het warm schijnen te vinden) een kilometer of 13 gelopen waaronder wat 15-16 km/u tempo's. Conditioneel merk ik er niets van, aan het eind van de training voel ik me nog eksakt hetzelfde als aan het begin, maar voorzichtig ivm de pijntjes (licht, een 2 op een schaal van 1 tot 10).

Dus dat van die wedstrijden dat moet ik allemaal nog maar zien.


POV


ps.... Ik, nu uit 'marathonstress' (hoewel nooit echt erin geweest) zie hoe anderen soms ten prooi vallen aan marathon 'stress' of 'prestatiedruk': ik MOET een goede wedstrijd lopen, dit seizoen moet goed gaan, ik moet per se dit en dat bereiken. Voor hen de volgende tip:

Geen opmerkingen: