05 mei 2013

gewoon lekker wat trainen

Donderdag/vrijdag bijna niets gedaan,
zaterdag een soort zwaar harkende 9 kilometer, ik had moeite met 12 km/uur. Dit is op zich een goed teken, en is absoluut geen 'teken van vormverlies'. Het is eerder een signaal dat het lichaam in rust toestand komt en zichzelf aan het herstellen is.

Okee dan... vandaag totaal 17 km lopen, niet helemaal soepele rug/lies etc. Maar met fietsen (35 km) had ik daar totaal geen last van dus al te erg kan het niet zijn. Erg lekker fietsen, zo'n 30 km/uur trappen.

Het plan is nu om dinsdag eindelijk (om allerlei diverse redenen kon ik eerder niet... ) weer eens bij Groningen Atletiek LA Groep te trainen en zo weer wat prikkels te krijgen (geen trainingsprikkels, maar prikkelende vragen zoals "je bent vast uit vorm volgende week loop ik je er wel af"). Dan zal ik wel weer wat geconcentreerder worden in de training en misschien mijn doelen van 1.21 en 37.20 halen.

POV

Geen opmerkingen: