16 juni 2013

Goeie test

Vandaag 3.516 km (1 rondje van het Run van Roden parcours) in 12.37
ging goed, goede benen... maar na een te snelle start liep het in het midden toch even niet lekker, over het mul-zand pad. Uiteindelijk kon ik redelijk doorlopen en de tijd bleek goed, zelfde tijd als 2 jaar geleden (waar ik volgens mijn eigen blog 12.35 liep toen).
Op basis van hoe het voelde (en voelt, want na een minuutje of drie was ik alweer helemaal okee): Ik Zal Mijn 10k Tijd Verbeteren, over 2 of 3 weken... 

Donderdag gerust (het regende en ik had geen zin om te fietsen of lopen), vrijdag voelden mijn benen dermate goed dat ik maar even 35k gefietst heb. Enige probleem is nu nog dat ik snel last van enkels krijg. Lopen op spikes is te riskant, lopen op wedstrijdschoentjes en/of over ongelijk terrein resulteert in zere enkels (peroneuspees ofzo). Maar okee. Als er geen problemen in de wereld zouden bestaan zou alles heel erg saai zijn.

POV

ps.. zondag ochtend 6x2 minuten T15-16, enkel werd weer soepel. Toen 's avonds nog 30k fietsen, dit ging ver boven verwachting want trapte zonder te forceren dit in 59.08 minuten. Er zit aerobe power in de benen. En de training de wedstrijd 29 juni, wordt al wat overzichtelijk: morgen nog een lang stuk fietsen (ach het is zul mooi weer...), dinsdag 1600 in 6.00+6x600 in 2.07/pauze1.15, lekker. Dan woensdag nog veel/lang, en de week daarna is onoverzichtelijk qua planning maar dan hoef ik toch niet veel meer te doen....

Geen opmerkingen: