28 juni 2013

Rust, rust, rust, rust, ....

Ja het is vreselijk al die rust.

Zaterdag 10k rustig
Zondag 12k incl 5x1000 4.05
Maandag 8k
Dinsdag rust,
woensdag gelukkig even lopen 12k incl 900 in 2.52
Donderdag rust

Met zo'n week heb ik het gevoel dat ik totaal niets gedaan heb en helemaal het loopgevoel kwijt ben. Ik zal wel overdrijven maar zo voelt het dus. Vooral die dinsdag en donderdag hakken er in... alle souplesse verdwijnt en ik verander pijnlijk snel in een niet-sporter zonder conditie.

Vanavond 'de zaak weer even opstarten', waarschijnlijk een 4x1000 ofzo op de loopband om alle souplesse weer terug te halen en weer even diep adem te halen.

Want morgen sta ik aan de start samen met Geoffrey Mutai, de officieus-wereldrecordhouder marathon 2.03.01 Boston 2012... Stadsloop appingedam.

POV

Geen opmerkingen: