16 oktober 2013

laatste korte trainingen

Ha,

Zo'n 11 km gelopen, training gegeven, en 6x750 meter waarvan 5 op duurlooptempo (12.5) en eentje op marathontempo. Die rare spierpijn is vrijwel weg. Maar benen voelden wel zwaar. Is ook een mentale kwestie denk ik. De 'up' moet zondag komen, nu mag alles even down en kalm zijn.

Nu twee dagen niet lopen en het voedingsaccent leggen op koolhydraten (75 energie % koolhydraten). Daarnaast drie flesjes bietensap gekocht..... lekker spul. Het zou overigens kunnen dat ik morgen toch even 5 km loopband doe om 'los te blijven'. Maar maakt verder niet zoveel uit... het schema schrijft voor '0 tot 6 km of rust'.

POV

ps.. donderdag: alle spierpijn en raar gevoel is verdwenen, benen voelen na deze wonderbaarlijke nachtrust weer heel krachtig en fit. Ook het weerbericht lijkt zich aan te passen naar mijn wensen: buienradar tussen de 13 en 14.5 graden en windkracht 4, geen regen. windguru 14-15 graden geen regen. Alle excuusjes lijken te verdwijnen. Ik zal het maximale eruit persen.

3 opmerkingen:

henk zei

Mooie en goede voorbereiding gehad:
nu (ook) nog genieten zondag,
succes!
gr., Henk

paul oude vrielink zei

Oei... dat wordt lastig.
Ik zal het al druk genoeg hebben de tussentijden goed te houden, als ik ook nog om genieten moet denken:-)

thx!

Johan Artmanni zei

Alvast hééél veel succes zondag!!!