08 september 2016

NOG een week fietsen! En eerste snelle baantraining.

De baantraining;
gisteren liep ik een beetje mee in de door mij gegeven training: telkens snel naar het 200 meter punt om daarna de lopers te bekijken - techniek te zien. Dit resulteerde in ca 10x200 a 300 meter in zo'n 17-18 km/uur. Snel voor mijn doen:



Het fietsen: het is nog een week fantasties weer, met 25 graden.
Daarom ook komende week nog veel fietsen, daarna zal ik weer een start met het hardlopen maken.

POV

ps... en donderdag is weer zo'n dag. 23 graden en 34 km fietsen. Zonder echt aan te zetten fietste ik op een heen en terug stukje gemiddeld bijna 33 km/uur. Gevoelsmatig moet ik voluit, bijna 35 kunnen rijden nu (over 60 km). Maar 'helaas' mocht dat vandaag niet, omdat zaterdag de Run Winschoten.

Overigens onduidelijk hoe dat zal gaan. Ik heb NUL duurlopen gedaan de laatste tijd. Alle trainingen waren intervallen en in/uitlopen.

Benen voelen wel erg goed dus wie weet toch een 41 a 42 minuten?

Geen opmerkingen: