31 januari 2017

Schrijvenschrijvenschrijvenschrijven.....

Opeens blijk ik bijzonder productief...

Niet op deze blog, maar in allerlei andere vormen:

ProRun: opeens verschijnen er allerlei stukjes:

Dan zijn er nog de schema's voor Rotterdam die continu aangepast en bijgeschaafd worden... al met al vrij druk. Want ik wil ook eigenlijk twee of drie avonden per week 'niets doen'. 

Nietsdoen

Als de nietsdoe tijd te weinig wordt, wordt het creatieve proces verstoord. Op de een of andere manier werkt het niet goed als alles volgepland is. Je werkt dan continu tegen deadlines aan en kan niet even reflecteren of je hoofd leeg maken.

Bits en bytes in je hoofd moeten de ruimte hebben zich te herschikken... is die ruimte er, dan blijken daarna de stukjes en teksten etc etc moeiteloos en snel uit de pen te vloeien. Een merkwaardig proces.

Training

Ok... over naar training. 
De training gaat eigenlijk best goed. Ik loop de laatste weekenden veel, met trainingsdagen van 35 vorige week en 36 dit weekend. De enkel houdt zich goed en de beenspieren zijn soms moe. 

Wel vraag ik me soms af of ik nog moet proberen 'heel erg hard' te lopen. Want "ik ben tenslotte al drieenvijftig". Aderen worden minder soepel, dat hart moet het ook allemaal maar trekken, zou dat wel goed gaan? 


Later meer

POV

Geen opmerkingen: